12blot

– to tutaj są magiczne rzeczy –

Targi okiem klienta

Targi, wystawy i innego rodzaju wydarzenia, na których właściciele firm o różnych profilach mogą zaprezentować się klientom na tle konkurencji oceniane są różnie. Jedni doceniają ich potencjał, dlatego chętnie uczestniczą w tego typu wydarzeniach, inni zaś twierdzą, że wydatkowanie na marketing wystawienniczy jest zbędne, bowiem nie przynosi proporcjonalnych zysków. Zanim podejmiesz decyzję o tym, czy będziesz inwestował w marketing wystawienniczy, warto byś zastanowił się nad tym, jak targi czy wystawy postrzega twój potencjalny klient. Musisz zadać sobie pytanie, czy klient, na którym ci zależy i do którego chcesz dotrzeć chętnie uczestniczy w tego typu wydarzeniach. Jeśli tak – wówczas poszukaj firmy, które zaprojektuje specjalnie dla twojej firmy stoisko, a następnie wcieli projekt w życie budując to stoisko.

Jeśli zaś odpowiedź będzie negatywna, wówczas daj sobie spokój z marketingiem wystawienniczym i zacznij rozglądać się za innego rodzaju kanałem dotarcia do grona twoich klientów. Pamiętaj o tym, że wystawa, targi muszą być wydarzeniem atrakcyjnym dla twojego klienta. Dlatego wybieraj te wydarzenia wystawiennicze, które zainteresowałby twojego klienta. Myśl jak twój klient – to prosta droga do sukcesu. Nie bierz udziału we wszystkich imprezach wystawienniczych.

Przede wszystkim jednak pamiętaj o tym, by twoje stoisko było atrakcyjne dla twojego potencjalnego klienta.